خرید آنلاین

فروشگاه آنلاین لوازم جانبی و محصولات اپل  اپل اپس وابسته به وب سایت بزرگ اپل اپس  می باشد و تمام خرید های مشتریان عزیز به صورت آنلاین از طریق وب سایت فروشگاه انجام می شود . از ان جایی که اپل اپس از ۳ سال پیش دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و هم اکنون نیز این نماد اعتماد در وضعیت آماده قرار داد مشتریان گرامی بدون هیچ نگرانی و با اعتماد کامل می توانند خرید خود را به صورت انلاین انجام دهند و توسط سرویس های ارسال سریع مثل تی پاکس و پست پیشتاز نیز بین (۲۴- ۴۸ ساعت ) سفارش را با بسته بندی شکیل و اختصاصی اپل اپس تحویل بگیرند .

در پایین به پاسخ سوال های متداول شما عزیزان می پردازیم :

ایا امکان برگشت سفارش وجود دارد ؟

دقت کنید تمام کالا ها یی که در اپل اپس به فروش می رسد دقیقا عین همان تصویر و توضیحاتی است که داخل صفحه محصول در فروشگاه ثبت شده و از نظر کیفیت هم سعی شده تمام کالا ها اورجینال و یا با بالاترین کیفیت ممکن که در کشور موجود است عرضه شوند . به همین خاطر اگر سفارش شما به هر دلیلی تفاوتی با انچه داخل سایت گفته شده بوده یا سفارش از طرف ما اشتباه ارسال شده باشد باید بگیم بله ۱۰۰٪ امکان برگشت و تعویض سفارش وجود دارد .

ولی اگر بدون دلیل منطقی و فقط به خاطر عوض شدن نظر مشتری پس از رسیدن کالا  و یا کنسل کردن مشتری بعد از خرید باشد سفارش به هیچ عنوان پس گرفته یا برگشت داده نمی شود .

دوست دارم ازاپل اپس خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت اپل اپس، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه اپل اپس با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.همچنین اپل اپس با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان مرجع بزرگ اپلی در آموزش اخبار و معرفی اپلیکیشن های کاربردی در ۷ سال گذشته بین کاربران فارسی زبان دنیا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد  اپل اپس استفاده کنید.

آیا برای خرید از اپل اپس ا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در اپل اپس  می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

کد های تخفیف و از فروش های ویژه با خبر شوید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با اپل اپس تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش اپل اپس با شما تماس خواهند گرفت.

به همراه کالا سفارش داده شده آیا فاکتور ارسال می شود ؟

بله فاکتور خرید شما به صورت کامل و رسمی به همراه مهر و لیبل اپل اپس در پاکت های اختصاصی اپل اپس قرار میگیرد و در ساک دستی کالای شما قرار میگیرد .

ارسال محصولات / سفارشات

ما  در فروشگاه اپل اپس سعی داریم تا از خرید آنلاین نهایت لذت و استفاده را ببرید  و از آن جایی که زمان رسیدن کالا دست مشتری در خرید های انلاین بسیار مهم می باشد سعی کردیم تا از بهترین و سریع ترین روش های ارسال کالا به مشتریان استفاده کنیم .

روش های کلی ارسال کالا مثل : تیپاکس – پست پیشتاز  به تمام  شهر های ایران می باشد که علاوه بر این روش ها برای دوستانی که حتی خیلی عجله در رسیدن کالا دارند می توانیم در صورت داشتن فرودگاه یا باربری ( ترمینال ) در شهر شما  – کالا را به صورت هوایی یا باربری (ترمینال ) ارسال کنیم . در این روش کالا حتی همان روز هم میتواند دست شما باشد –

سفارش من از چه طریقی ارسال می شود ؟

در فروشگاه اپل اپس سفارش ها از سریع ترین راه های ممکن قابلیت ارسال به تمام شهر ها و شهرستان های کشور را دارند .

۱- از طریق پست پیشتاز ( ۲۴ – ۷۲ ساعت )

۲- از طریق تیپاکس  ( ۲۴ – ۴۸ ساعت )

۳- هوایی ( اگر فرودگاه داشته باشد شهر مشتری )‌  ۴ تا ۱۰ ساعت

۴- باربری ( ترمینال )حد اکثر ۲۴ ساعته

۵- پیک ( فقط تهران )

من ساکن تهران هستم با پیک ارسال می کنید ؟

سفارش های شهر تهران  به درخواست مشتری امکان ارسال با پیک را دارند – سفارش ها همان روز طی ۲-۳ ساعت برای مشتری ارسال می شود .

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به اپل اپس به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که اپل اپس  یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل اپل اپس  امکان‌پذیر نیست.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های اپل اپس می‏‌شوند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

خدمات پس از فروش

در یک خرید آنلاین خوب همواره فروشنده حتی پس از خرید نیز پشتیبان خریدار می باشد . در اپل اپس به ما به شما عزیزان ضمانت کالا را می دهیم و در تمام موارد پشتیبانی می کنیم .

آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

تمام کالاهای فیزیکی  که ضمنانت ۷ روزه دارد اپل اپس ضمانت می کند اگر کالا با انچه که در سایت توضیح داده شده بود مشکلی یا مغایرتی داشت گارانتی بازگشت داریم .

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

نحوه فعالیت اپل اپس

آیا اپل اپس در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

اپل اپس  در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه اپل اپس  از طریق دفتر مرکزی مشهد که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل store@appleapps.ir به اپل اپس اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر اپل اپس در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت اپل اپس مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد